Управління розвитком бренду підприємства

Автор(и)

  • А. В. Доїжак

Ключові слова:

бренд; підприємство; управління брендом; розвиток бренду

Анотація

В кваліфікаційній роботі здійснено обґрунтування теоретичних та практичних аспектів управління розвитком бренду підприємства. Автором визначено сутність, роль та призначення бренду; розкрито процес управління брендом підприємства та досліджено підходи до оцінювання ефективності брендингу. У другому розділі кваліфікаційної роботи наведено загальну характеристику діяльності ПрАТ «Опілля»; проведено дослідження маркетингового середовища підприємства та здійснено аналіз та оцінку управління брендом ПрАТ «Опілля». В кваліфікаційній роботі обґрунтовано заходи з удосконалення управління розвитком бренду ПрАТ «Опілля» та оцінено їх ефективність.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність