Управління розвитком бренду підприємства (на прикладі ТОВ «ЗАРА УКРАЇНА»)

Автор(и)

  • О.О. Додончук

Ключові слова:

бренд; управління брендом; розвиток бренду; підприємство; конкурентний аналіз; ритейл

Анотація

У магістерській роботі досліджено теоретико-методологічні основи управління розвитком бренду, розглянуто процес управління розвитком бренду ТОВ «ЗАРА УКРАЇНА», виконано аналіз господарської і фінансово-економічної діяльності підприємства, розроблено рекомендації щодо удосконалення процесом управління розвитком бренду підприємства, запропоновано конкурентний підхід до визначення позиції бренду.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність