Психологічна готовність вчителя до роботи в інклюзивному просторі

Автор(и)

  • А.В. Артюх Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

готовність; психологічна готовність; інклюзія; діти з особливими освітніми потребами

Анотація

У кваліфікаційній роботі представлено теоретичний аналіз проблеми готовності вчителів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами як в зарубіжній так і у вітчизняній психології. Розглянуто сучасний стан інклюзивної освіти в Україні та зарубіжних країнах, феномен готовності вчителів до професійної діяльності в умовах інклюзії та його сутність, описано структуру психологічної готовності до педагогічної діяльності в інклюзивному просторі та її показники.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-20

Номер

Розділ

Спеціальність 053 Психологія