Управління стратегічним розвитком підприємства кондитерської галузі (на прикладі АТ «ЛКФ «Світоч»)
Ключові слова:
кондитерський ринок; стратегія; управління стратегічним розвитком; моделювання; стратегічний аналізАнотація
У кваліфікаційній (магістерській) роботі на основі аналізу літературних джерел узагальнено різні підходи вітчизняних і зарубіжних учених щодо визначення важливих категорій і наукових положень управління стратегічним розвитком компанії. Виявлено, що кондитерський ринок характеризується високим рівнем конкуренції, для нього характерні сезонні коливання попиту і пропозиції, широкий асортимент різних кондитерських виробів, активно використовує маркетингові прийоми та інструменти, нецінові методи конкуренції. Доведено, що ефективне управління стратегічним розвитком компанії потребує відповідного інформаційно-аналітичного забезпечення. За показниками фінансового стану і обсягів реалізації компанія має ліквідний баланс, всі показники рентабельності знаходяться у припустимих межах, показники ліквідності та фінансової стійкості свідчать про відносно стабільний рівень. Обґрунтовано за допомогою SWOT-аналізу, що найвагомішою сильною стороною компанії Світоч є позитивна репутація компанії на ринку; основні загрози стосуються політичної та економічної нестабільності в Україні та зростання конкуренції. Для виконання SPACE-аналізу була сформована система показників, на основі якої встановлена агресивна стратегія компанії АТ «ЛКФ «Світоч».