Оцінна лексика у відгуках на сучасні бренди одягу: прагматико-оцінний потенціал (на матеріалі англійської та української мов)

Автор(и)

  • О. О. Назарчук Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

оцінка; оцінна лексика; відгук; прагматика

Анотація

Магістерська робота присвячена вивченню поняття оцінної лексики, її структурно-семантичних особливостей, різновидів оцінки, засобів її вираження, комунікативну спрямованість оцінки, прагматичні аспекти та способів і умов зміни знаку оцінки в залежності від контексту на матеріалі відгуків про сучасні бренди одягу англійською та українською мовами.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-16

Номер

Розділ

Спеціалізація 035.041 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська