Оцінка ефективності реклами на інтернет-ресурсах на основі методів інтелектуального аналізу

Authors

  • О.О. Мартиненко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Keywords:

інтелектуальний аналіз даних; оцінка ефективності реклами; логістична регресія; когортний аналіз

Abstract

У кваліфікаційній (магістерській) роботі досліджено аналіз ефективності реклами на інтернет-ресурсах із застосуванням методів інтелектуального аналізу. Розраховано ключові показники ефективності рекламної компанії, когортний аналіз для оцінки утримання користувачів, а також прогноз денної і тижневої активності. Застосовано логістичну регресію для моделювання ймовірності утримання користувачів.

Published

2025-10-13

Issue

Section

Спеціальність 122 Комп’ютерні науки