Стратегічне маркетингове управління підприємством в умовах конкурентної насиченості ринку

Authors

  • М.О. Юрчак Донецький національний університет імені Василя Стуса

Keywords:

стратегічне маркетингове управління, конкурентоспроможність, ринкова насиченість, цифровізація, інноваційні маркетингові інструменти

Abstract

У кваліфікаційній роботі досліджено особливості стратегічного маркетингового управління підприємствами в умовах насиченості ринку високою конкуренцією. Проведено аналіз ринкового середовища, що впливає на ефективність підприємств, та розглянуто стратегічні маркетингові підходи, які допомагають підвищити конкурентоспроможність компаній. Розроблено рекомендації щодо впровадження інноваційних інструментів стратегічного маркетингу, зокрема в умовах цифровізації, що дозволяють підприємствам адаптуватися до сучасних викликів і збільшувати свою ринкову частку. Встановлено, що ефективне стратегічне маркетингове управління значно підвищує стійкість підприємства та забезпечує його довгострокові конкурентні переваги.

Published

2025-10-10

Issue

Section

Спеціальність 075 Маркетинг