Розробка та оцінка маркетингової стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства на ринку
Keywords:
маркетинг, конкуренція, конкурентоспроможність, конкурентні переваги, фармацевтичний ринок, попит, маркетингові системи, стосунки зі споживачамиAbstract
У першому розділі досліджено маркетингові системи підприємства, їх взаємозв’язок із конкуренцією, конкурентоспроможністю як категорією маркетингу. Проведено аналіз сутності та методів оцінки конкурентоспроможності підприємств. У другому розділі проаналізовано стан та проблеми розвитку фармацевтичного ринку України, конкурентної ситуації, яка склалася та тенденції, які намітились. Розглянуто основні напрямки розвитку маркетингової діяльності вітчизняних фармацевтичних підприємств. У третьому розділі запропоновано та обґрунтовано застосування ресурсів маркетингу вітчизняними виробниками фармацевтичної продукції. Розроблено систему маркетингових засобів, розроблену на основі концепції «4Р» з урахуванням особливостей та специфіки фармацевтичної галузі.