Маркетинг інноваційних товарів промислового підприємства

Authors

  • Є.М. Сівецький Донецький національний університет імені Василя Стуса

Keywords:

маркетинг, інноваційний продукт, позиціонування, просування

Abstract

У магістерській роботі розглянуто науково-теоретичні засади маркетингу інноваційних товарів промислового підприємства.
Охарактеризовано організаційну діяльність ТОВ «ЖИТОМИРСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ». Розраховано та проаналізовано економічні показники розвитку сучасного м’ясопереробного підприємства. Оцінено маркетингову діяльність підприємства на основі аналізу маркетингового комплексу.
Розроблено пропозиції щодо удосконалення асортиментної політики. Основним напрямком якого є планування та модифікація продукції підприємства. Розроблена технологія виробництва ковбаси «Олів’є+» та «Коппо», визначені стратегії позиціонування та заходи з просування продуктів. Розраховано економічну ефективність виробництва інноваційної продукції.

Published

2025-10-10

Issue

Section

Спеціальність 075 Маркетинг