Маркетинг інноваційних товарів промислового підприємства
Keywords:
маркетинг, інноваційний продукт, позиціонування, просуванняAbstract
У магістерській роботі розглянуто науково-теоретичні засади маркетингу інноваційних товарів промислового підприємства.
Охарактеризовано організаційну діяльність ТОВ «ЖИТОМИРСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ». Розраховано та проаналізовано економічні показники розвитку сучасного м’ясопереробного підприємства. Оцінено маркетингову діяльність підприємства на основі аналізу маркетингового комплексу.
Розроблено пропозиції щодо удосконалення асортиментної політики. Основним напрямком якого є планування та модифікація продукції підприємства. Розроблена технологія виробництва ковбаси «Олів’є+» та «Коппо», визначені стратегії позиціонування та заходи з просування продуктів. Розраховано економічну ефективність виробництва інноваційної продукції.
Downloads
Published
2025-10-10
Issue
Section
Спеціальність 075 Маркетинг