Вдосконалення системи маркетингового управління на промисловому підприємстві
Keywords:
маркетинг промислового підприємства, стратегічне управління, маркетингова політика, маркетинг-мікс, інноваціїAbstract
У кваліфікаційній роботі проведено дослідження системи маркетингового управління на промисловому підприємстві, з урахуванням її відповідності сучасним вимогам ринку й орієнтації підприємства на досягнення його бізнес-цілей.
Проведено огляд основних понять та принципів маркетингової діяльності; проаналізовано основні концепції маркетингового управління; визначено роль маркетингового управління в сучасному бізнес-середовищі; Проведено аналіз світового досвіду вдосконалення маркетингового управління на підприємствах харчової промисловості.
Надано характеристику ПрАТ «Вінницький олійно – жировий комбінат», проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства, спрямування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства.
Downloads
Published
2025-10-10
Issue
Section
Спеціальність 075 Маркетинг