SMM-маркетинг як інструмент удосконалення діяльності підприємства

Authors

  • М. В. Артапух Донецький національний університет імені Василя Стуса

Keywords:

бібліотека, соціальні мережі, SMM-маркетинг, стратегія просування, відеоконтент

Abstract

У кваліфікаційній роботі досліджено можливості SMM-маркетингу як інструменту для покращення діяльності підприємства. Проаналізовано використання соціальних мереж у діяльності ВОУНБ ім. В. Отамановського як інструменту для популяризації послуг бібліотеки та підвищення залученості аудиторії. Визначено проблеми маркетингової стратегії просування бібліотечних послуг та окреслено рекомендації щодо напрямів удосконалення SMM-маркетингу ВОУНБ ім. В. Отамановського.
Основним науковим результатом дослідження є розробка відеоконтенту для практичного застосування та стратегія його просування в соціальних мережах з розрахунками для популяризації бібліотеки.

Published

2025-10-10

Issue

Section

Спеціальність 075 Маркетинг