Управління розвитком бренду підприємства
Keywords:
бренд, брендинг, маркетингова стратегія, розвиток бренду, управління брендом, бренд-менеджмент, ідентичність бренду, позиціонування бренду, лояльність до бренду, ефективність брендингу, маркетингове середовище, цінність бренду, комунікаційна стратегія, просування бренду, конкурентоспроможність, імідж бренду, репутація бренду, цільова аудиторія, маркетингові комунікації, сегментація ринку, рекламна кампанія, програма директ-маркетингу, клієнтоорієнтованість, аналіз брендуAbstract
У кваліфікаційній роботі здійснено обґрунтування теоретичних та практичних аспектів управління розвитком бренду підприємства. Автором визначено сутність, роль та призначення бренду; розкрито процес управління брендом підприємства та досліджено підходи до оцінювання ефективності брендингу. У другому розділі кваліфікаційної роботи наведено загальну характеристику діяльності ТОВ «ІННОВІНПРОМ»; проведено дослідження маркетингового середовища підприємства та здійснено аналіз і оцінку управління брендом ТОВ «ІННОВІНПРОМ». У роботі обґрунтовано заходи з удосконалення управління розвитком бренду ТОВ «ІННОВІНПРОМ» та оцінено їх ефективність.
Downloads
Published
2025-10-10
Issue
Section
Спеціальність 076 Підприємництво та торгівля, ОП «Інноваційне підприємництво»