Сучасне управління діяльністю підприємства

Authors

  • Д. М. Захарчук Донецький національний університет імені Василя Стуса

Keywords:

управління підприємством, стратегія, тенденція, продукція, ринок, конкуренція

Abstract

У кваліфікаційній роботі досліджено стратегічне управління діяльністю підприємства на прикладі ТОВ «Житомирський м’ясокомбінат». Показано значення стратегічного управління для підвищення конкурентоспроможності та адаптивності компанії до змінних умов ринку. Встановлено основні тенденції та інструменти стратегічного управління, включаючи SWOT-аналіз, PESTLEаналіз і метод Портера, які сприяють створенню гнучкої стратегії розвитку. Проведено аналіз внутрішніх і зовнішніх факторів, які впливають на діяльність підприємства, та обґрунтовано впровадження нової продукції й оптимізацію комунікаційної стратегії. Результати дослідження можуть слугувати основою для вдосконалення стратегічного управління на українських підприємствах.

Published

2025-10-10

Issue

Section

Спеціальність 076 Підприємництво та торгівля, ОП «Інноваційне підприємництво»