Управління організаційною культурою підприємства в напрямі підвищення мотивації персоналу

Authors

  • І.В. Русавська Донецький національний університет імені Василя Стуса

Keywords:

управляння, інновації, економіка, підприємство, організаційна культура, ефективна система управління

Abstract

Метою магістерської̈ кваліфікаційної роботи є дослідження теоретикометодологічних основ формування та управління організаційною культурою на підприємствах, а також розробка рекомендацій з підвищення її рівня.
Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що було дано більш змістовне означення поняття «організаційна культура», яке на відміну від існуючих, акцентує увагу не на окремих елементах організаційної культури (яких є дуже багато і перелічити які досить складно), а звертає більшу увагу на її сутність, а саме: організаційна культура – це міст, який з’єднує індивідуальні цілі працівників з загальною метою підприємства. Вона створює спільний культурний простір, у якому закладені норми поведінки та принципи, які об’єднують всіх працівників, що в свою чергу дозволяє створити систему координат, яка орієнтує колектив на досягнення спільних цілей та сприяє взаєморозумінню і співпраці всередині організації.

Published

2025-10-09

Issue

Section

Спеціальність 073 Менеджмент, ОП «Менеджмент організацій та адміністрування»