Реклама політика регіональних видань: розробка освітньої медіаплатформи

Authors

  • Р. В. Дмитрук Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

Медіапроєкт спрямований на підвищення рівня знань та практичних навичок представників регіональних медіа у сфері таргетованої реклами в соціальних мережах. Орієнтований на розвиток медіаграмотності, створення безпечного інформаційного середовища та покращення ефективності рекламних кампаній у цифровому просторі. Основним завданням проєкту є надання практичної інформації, чинних рекламних стратегій та рекомендацій, які сприятимуть підвищенню якості рекламних кампаній у соціальних мережах серед регіональних медіа. Ще одною ключовим завданням є навчання представників медіа критично оцінювати рекламний контент, розпізнавати маніпулятивні прийоми та уникати поширення дезінформації через рекламу.

Published

2025-10-08

Issue

Section

Спеціальність 061 Журналістика