Структурно-семантичні та функційні особливості молодіжного сленгу (на матеріалі відео-лекцій TED Talks)
Keywords:
молодіжний сленг, TED Talks, структурно-семантичні особливості, функційність, комунікаціяAbstract
Магістерська робота присвячена дослідженню молодіжного сленгу, його структурних, семантичних та функційних особливостей, який вживається у відео-лекціях TED Talks. У роботі розглянуто сленг як засіб комунікації, що відображає сучасні соціокультурні тенденції.
Об'єктом дослідження є молодіжний сленг у TED Talks, а предметом – його структурно-семантичні особливості. Матеріалом пропонованої роботи слугують з 342 сленгових виразів, дібраних методом суцільної вибірки з 48 лекцій. У результаті дослідження було виявлено специфіку використання сленгу, його вплив на сприйняття аудиторією та значення для комунікаційної ефективності. З’ясовано, що молодіжний сленг не лише збагачує лексику англійської мови новими виразами, але й виконує важливу роль у формуванні емоційного зв’язку між спікером і слухачами, сприяючи створенню неформальної атмосфери. Крім того, було визначено, що молодіжний сленг є показником культурних змін, слугуючи маркером ідентичності молодого покоління та відображаючи сучасні соціокультурні реалії.