Стратегічне маркетингове управління підприємством в умовах конкурентної насиченості ринку
Ключові слова:
стратегічне маркетингове управління, конкурентоспроможність, ринкова насиченість, цифровізація, інноваційні маркетингові інструментиАнотація
У кваліфікаційній роботі досліджено особливості стратегічного маркетингового управління підприємствами в умовах насиченості ринку високою конкуренцією. Проведено аналіз ринкового середовища, що впливає на ефективність підприємств, та розглянуто стратегічні маркетингові підходи, які допомагають підвищити конкурентоспроможність компаній. Розроблено рекомендації щодо впровадження інноваційних інструментів стратегічного маркетингу, зокрема в умовах цифровізації, що дозволяють підприємствам адаптуватися до сучасних викликів і збільшувати свою ринкову частку. Встановлено, що ефективне стратегічне маркетингове управління значно підвищує стійкість підприємства та забезпечує його довгострокові конкурентні переваги.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-10-10
Номер
Розділ
Спеціальність 075 Маркетинг