Вдосконалення системи маркетингового управління на промисловому підприємстві

Автор(и)

  • А. А. Нечепорук Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

маркетинг промислового підприємства, стратегічне управління, маркетингова політика, маркетинг-мікс, інновації

Анотація

У кваліфікаційній роботі проведено дослідження системи маркетингового управління на промисловому підприємстві, з урахуванням її відповідності сучасним вимогам ринку й орієнтації підприємства на досягнення його бізнес-цілей.
Проведено огляд основних понять та принципів маркетингової діяльності; проаналізовано основні концепції маркетингового управління; визначено роль маркетингового управління в сучасному бізнес-середовищі; Проведено аналіз світового досвіду вдосконалення маркетингового управління на підприємствах харчової промисловості.
Надано характеристику ПрАТ «Вінницький олійно – жировий комбінат», проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства, спрямування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-10

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг