Управління розвитком бренду підприємства

Автор(и)

  • О.В. Мазурук Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

бренд, брендинг, маркетингова стратегія, розвиток бренду, управління брендом, бренд-менеджмент, ідентичність бренду, позиціонування бренду, лояльність до бренду, ефективність брендингу, маркетингове середовище, цінність бренду, комунікаційна стратегія, просування бренду, конкурентоспроможність, імідж бренду, репутація бренду, цільова аудиторія, маркетингові комунікації, сегментація ринку, рекламна кампанія, програма директ-маркетингу, клієнтоорієнтованість, аналіз бренду

Анотація

У кваліфікаційній роботі здійснено обґрунтування теоретичних та практичних аспектів управління розвитком бренду підприємства. Автором визначено сутність, роль та призначення бренду; розкрито процес управління брендом підприємства та досліджено підходи до оцінювання ефективності брендингу. У другому розділі кваліфікаційної роботи наведено загальну характеристику діяльності ТОВ «ІННОВІНПРОМ»; проведено дослідження маркетингового середовища підприємства та здійснено аналіз і оцінку управління брендом ТОВ «ІННОВІНПРОМ». У роботі обґрунтовано заходи з удосконалення управління розвитком бренду ТОВ «ІННОВІНПРОМ» та оцінено їх ефективність.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-10

Номер

Розділ

Спеціальність 076 Підприємництво та торгівля, ОП «Інноваційне підприємництво»