Удосконалення управління маркетинговим потенціалом підприємства

Автор(и)

  • Д.О. Скрипник Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

потенціал, маркетинговий потенціал, ефективність, формування, механізм

Анотація

Розглянуто теоретичні аспекти управління маркетинговим потенціалом підприємства. Досліджено сутність і зміст маркетингового потенціалу підприємства; визначено шляхи управління маркетинговим потенціалом на диверсифікованому підприємстві; розглянуто інформаційні технології управління маркетингом як складову маркетингового потенціалу підприємства. Досліджено діяльність ТОВ «ДІМАЛЕКС-БУД» та тенденцій розвитку ринку будівельної продукції. Проведено аналіз маркетингової діяльності та маркетингового оточення підприємства, проведено оцінювання показників його маркетингового потенціалу. Визначено напрями вдосконалення системи управління маркетинговим потенціалом ТОВ «ДІМАЛЕКС-БУД». Наведено рекомендації щодо розвитку його маркетингового потенціалу на ринку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-09

Номер

Розділ

Спеціальність 073 Менеджмент, ОП «Бізнес-адміністрування»