Проблеми та шляхи оптимізації вступу до закладів вищої освіти
Ключові слова:
вступна кампанія, профорієнтація, інформаційні системи, воронка продажів, стратегічна комунікація, рекомендаційна системаАнотація
У магістерській роботі визначено основні аспекти організації вступної кампанії у закладах вищої освіти, досліджено особливості профорієнтаційної діяльності в умовах сучасних освітніх викликів, а також розроблено та впроваджено інформаційну систему рекомендацій для покращення комунікації з абітурієнтами. Розроблена система дозволяє автоматизувати профорієнтаційну роботу, підвищуючи зацікавленість абітурієнтів та ефективність комунікацій.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-10-07
Номер
Розділ
Спеціальність 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа