Розвиток соціального підприємництва в Україні
Ключові слова:
соціальне підприємництво, соціальне підприємство, інструменти та методи оцінки, моделі та концепції, механізм активізації, маркетингова стратегія, прискорення розвиткуАнотація
У кваліфікаційній (магістерській) роботі визначено сутність та особливості становлення соціального підприємництва. Досліджено еволюцію моделей та концепцій соціального підприємництва. Уточнено зарубіжний досвід розвитку соціального підприємництва та можливості його імплементації для України. Охарактеризовано соціальні підприємства України. Досліджено економічні аспекти діяльності соціальних підприємств. Проаналізовано проблеми та перспективи розвитку соціального підприємництва в Україні. Запропоновано рекомендації щодо впровадження механізму активізації соціального підприємництва в Україні. Сформовано пропозиції щодо розробки маркетингової стратегії розвитку соціального підприємництва. Обґрунтовано заходи щодо прискорення розвитку соціального підприємництва в Україні.