Управління розвитком бренду підприємства
Ключові слова:
бренд; підприємство; управління брендом; розвиток брендуАнотація
В кваліфікаційній роботі здійснено обґрунтування теоретичних та практичних аспектів управління розвитком бренду підприємства. Автором визначено сутність, роль та призначення бренду; розкрито процес управління брендом підприємства та досліджено підходи до оцінювання ефективності брендингу. У другому розділі кваліфікаційної роботи наведено загальну характеристику діяльності ПрАТ «Опілля»; проведено дослідження маркетингового середовища підприємства та здійснено аналіз та оцінку управління брендом ПрАТ «Опілля». В кваліфікаційній роботі обґрунтовано заходи з удосконалення управління розвитком бренду ПрАТ «Опілля» та оцінено їх ефективність.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-23
Номер
Розділ
Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність