Удосконалення маркетингової діяльності на основі інтернет-технологій
Ключові слова:
інтернет-технології; інтернет-маркетинг; SEO; аналітика веб-сайту; контент-маркетинг; інтернет-рекламаАнотація
У кваліфікаційній (магістерській) роботі досліджено засоби удосконалення маркетингової діяльності на основі інтернет-технологій на підприємстві. Визначено теоретичні аспекти інтернет-технологій. Детально розглянута організаційна структура і проведений аналіз фінансових показників компанії, яка досліджується. Також було проаналізовано впливу маркетингових інтернет-технологій на ефективну діяльність підприємства ПП «Проммаркет-ВІ». Були визначені шляхи покращення стратегій маркетингу ПП «Проммаркет-ВІ».
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-23
Номер
Розділ
Спеціальність 075 Маркетинг