Удосконалення маркетингової діяльності на основі інтернет-технологій

Автор(и)

  • В. С. Петрова

Ключові слова:

інтернет-технології; інтернет-маркетинг; SEO; аналітика веб-сайту; контент-маркетинг; інтернет-реклама

Анотація

У кваліфікаційній (магістерській) роботі досліджено засоби удосконалення маркетингової діяльності на основі інтернет-технологій на підприємстві. Визначено теоретичні аспекти інтернет-технологій. Детально розглянута організаційна структура і проведений аналіз фінансових показників компанії, яка досліджується. Також було проаналізовано впливу маркетингових інтернет-технологій на ефективну діяльність підприємства ПП «Проммаркет-ВІ». Були визначені шляхи покращення стратегій маркетингу ПП «Проммаркет-ВІ».

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг