Розробка програми екологічного маркетингу

Автор(и)

  • А.О. Легойда

Ключові слова:

екологія; переробка; екологічні ініціативи; стратегії

Анотація

У роботі досліджено підходи до формування стратегій екологічного маркетингу та їх впровадження на підприємствах України та ТОВ «МЕДХАУЗ СВІС ГМБХ» зокрема. Запропоновано та прораховано доцільність нових екологічних стратегій. Визначено ризики та можливі проблеми, пов’язані з ними.
Основним науковим результатом дослідження є розробка низки маркетингових рекомендацій підприємству-дистриб’ютору, задля поліпшення екологічного іміджу. Прораховано економічну доцільність та можливі ризики запропонованих рекомендацій.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг