Формування комунікаційної політики торгівельного підприємства
Ключові слова:
комунікаційна політика; маркетингова діяльність; реклама; імідж бренду; PR; мерчандайзинг; маркетингова стратегія; інновації; віртуальний call-центр; громадські зв'язкиАнотація
У кваліфікаційній роботі об’єктом дослідження виступає процес формування комунікаційної політики ТОВ «Аріта», а предметом - сукупність теоретичних та методологічних засад формування комунікаційної політики торгівельного підприємства.
Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних аспектів комунікаційної політики та визначення заходів щодо її вдосконалення на прикладі торгівельного підприємства.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-23
Номер
Розділ
Спеціальність 075 Маркетинг