Формування комунікаційної політики торгівельного підприємства

Автор(и)

  • В.В. Довбуш

Ключові слова:

комунікаційна політика; маркетингова діяльність; реклама; імідж бренду; PR; мерчандайзинг; маркетингова стратегія; інновації; віртуальний call-центр; громадські зв'язки

Анотація

У кваліфікаційній роботі об’єктом дослідження виступає процес формування комунікаційної політики ТОВ «Аріта», а предметом - сукупність теоретичних та методологічних засад формування комунікаційної політики торгівельного підприємства.
Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних аспектів комунікаційної політики та визначення заходів щодо її вдосконалення на прикладі торгівельного підприємства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг