Управління маркетингом на підприємстві з використанням сучасних інформаційних технологій
Ключові слова:
підприємство; управління маркетингом; інформаційні технології; клієнти; конкуренти; аналізАнотація
Магістерська робота була присвячена детальному вивченні ролі інформаційних технологій у сфері маркетингу підприємства в умовах цифровізації економіки. Окрема увага була приділена магазину доглядової косметики “Beautyspace_vin", та рекомендація для маркетингового відділу підприємства з урахуванням його потреб та особливостей. Третій розділ розкриває із середини маркетингову діяльність магазину, в розділі зроблений аналіз магазину “Beautyspace_vin" та запропоновані шляхи подальшого розвитку.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-23
Номер
Розділ
Спеціальність 075 Маркетинг