Управління маркетингом на підприємстві з використанням сучасних інформаційних технологій

Автор(и)

  • В.В. Дармороз

Ключові слова:

підприємство; управління маркетингом; інформаційні технології; клієнти; конкуренти; аналіз

Анотація

Магістерська робота була присвячена детальному вивченні ролі інформаційних технологій у сфері маркетингу підприємства в умовах цифровізації економіки. Окрема увага була приділена магазину доглядової косметики “Beautyspace_vin", та рекомендація для маркетингового відділу підприємства з урахуванням його потреб та особливостей. Третій розділ розкриває із середини маркетингову діяльність магазину, в розділі зроблений аналіз магазину “Beautyspace_vin" та запропоновані шляхи подальшого розвитку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг