Управління взаєминами із клієнтами в системі маркетингу підприємства

Автор(и)

  • О. С. Голод

Ключові слова:

маркетинг; управління взаєминами з клієнтами; CRM-системи; банківська діяльність; маркетингові стратегії

Анотація

У кваліфікаційній (магістерській) роботі проаналізовано підходи до визначення понять «управління взаєминами із клієнтами» та «CRM-системи», методи застосування даних понять с сфері маркетингу управління.
Досліджено організаційну структуру, фінансові показники, правові засади діяльності АТ «А-Банк» та методи управління взаєминами із клієнтами. Розроблено карту емпатії для цільової аудиторії банку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг