Особливості формування медійної репутації політичного актора під час воєнного стану
Ключові слова:
репутація; медійна репутація; політична репутація; воєнний стан; політичний актор; аналіз репутаціїАнотація
У теоретичному розділі розглянуто наукові праці на тему політичної репутації та методів її аналізу в онлайн медіа, а також запропоновано власні критерії оцінки медійної репутації політичного актора, такі як «кількість згадувань у всеукраїнських медіа», «кількість згадувань у новинних телеграм-каналах», «популярність запитів у Google Trends», «рейтинг у соціологічних опитуваннях». У практичному розділі було проаналізовано медійну репутацію Олексія Арестовича, Віталія Кіма та Кирила Буданова за запропонованими критеріями.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-20
Номер
Розділ
Спеціальність 061 Журналістика