Особливості формування медійної репутації політичного актора під час воєнного стану

Автор(и)

  • К. Є. Періжняк Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

репутація; медійна репутація; політична репутація; воєнний стан; політичний актор; аналіз репутації

Анотація

У теоретичному розділі розглянуто наукові праці на тему політичної репутації та методів її аналізу в онлайн медіа, а також запропоновано власні критерії оцінки медійної репутації політичного актора, такі як «кількість згадувань у всеукраїнських медіа», «кількість згадувань у новинних телеграм-каналах», «популярність запитів у Google Trends», «рейтинг у соціологічних опитуваннях». У практичному розділі було проаналізовано медійну репутацію Олексія Арестовича, Віталія Кіма та Кирила Буданова за запропонованими критеріями.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-20

Номер

Розділ

Спеціальність 061 Журналістика