Особливості соціально-психологічної адаптації до дистанційного навчання старшокласників з різним рівнем емоційного інтелекту
Ключові слова:
дистанційне навчання; старшокласники; соціально-психологічна адаптація; емоційний інтелект; ефективність навчання; стратегії адаптації; педагогічна підтримкаАнотація
Дистанційне навчання стало невід’ємною частиною освітнього процесу, особливо під час військового стану. Однак, важливо розуміти, як старшокласники, які мають різний рівень емоційного інтелекту, адаптуються до цієї форми навчання. Ця магістерська робота спрямована на вивчення особливостей соціально-психологічної адаптації учнів середніх шкіл до дистанційного навчання з урахуванням їхнього рівня емоційного інтелекту.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-20
Номер
Розділ
Спеціальність 053 Психологія