Франчайзинг як форма ведення бізнесу: міжнародний досвід та перспективи розвитку в Україні

Автор(и)

  • Н.В. Стасишена Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

франшиза, франчайзі, франчайзингові мережі, договір франшизи, ефективність, економічний розвиток, бізнес

Анотація

У роботі розглянуто сутність франчайзингової системи та теоретичні аспекти франчайзингу, а також запропоновано практичні рекомендації щодо його застосування як форми ведення бізнесу, враховуючи світовий досвід та специфіку використання українськими компаніями. Визначено основні елементи взаємодії між франчайзером і франчайзі, які слід враховувати при управлінні франчайзинговою системою.
Основними науковими результатами магістерської роботи є запропоновані автором перспективні напрями використання франчайзингу українськими компаніями.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-14

Номер

Розділ

Спеціальність 292 Міжнародні економічні відносини