Управління маркетинговою товарною політикою підприємства

Автор(и)

  • Д.А. Щур Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

маркетингова товарна політика, управління маркетинговою товарною політикою, товар, конкурентоспроможність, асортимент

Анотація

У кваліфікаційній (магістерській) роботі розкрито суть поняття «маркетингова товарна політика» та її складові. Здійснено аналіз ключових показників фінансової звітності ТОВ «Молочна компанія «Галичина». Досліджено показники фінансової стійкості ТОВ «Молочна компанія «Галичина». Розглянуто асортимент продукції ТОВ «Молочна компанія «Галичина» та порівняно його з асортиментами продукції ключових конкурентів підприємства. Запропоновано заходи для підвищення управління маркетинговою товарною політикою ТОВ «Молочна компанія «Галичина».

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-10

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг