Оцінка й напрями підвищення ефективності використання маркетингових інструментів на сучасному підприємстві
Ключові слова:
маркетинг, маркетингова діяльність, маркетингова стратегія, маркетингові комунікації, конкуренція, оптова торгівля, ефективністьАнотація
В умовах ринкової економіки принциповим є формування таких механізмів управління підприємством, які б забезпечили йому ефективне функціонування. Одним із сучасних напрямів діяльності є застосування системи маркетингу, його інструментів. Потужнішим з точки зору впливу на внутрішнє та зовнішнє середовище компанії є маркетингова комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу. Отже, обрана для дослідження тема є актуальною.
Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність мережі магазинів Магік, що займається оптово-роздрібною та інтернет торгівлею канцелярської продукції.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-10-10
Номер
Розділ
Спеціальність 075 Маркетинг