Оцінка й напрями підвищення ефективності використання маркетингових інструментів на сучасному підприємстві

Автор(и)

  • Т. О. Найда Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

маркетинг, маркетингова діяльність, маркетингова стратегія, маркетингові комунікації, конкуренція, оптова торгівля, ефективність

Анотація

В умовах ринкової економіки принциповим є формування таких механізмів управління підприємством, які б забезпечили йому ефективне функціонування. Одним із сучасних напрямів діяльності є застосування системи маркетингу, його інструментів. Потужнішим з точки зору впливу на внутрішнє та зовнішнє середовище компанії є маркетингова комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу. Отже, обрана для дослідження тема є актуальною.
Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність мережі магазинів Магік, що займається оптово-роздрібною та інтернет торгівлею канцелярської продукції.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-10

Номер

Розділ

Спеціальність 075 Маркетинг