Удосконалення системи маркетингу персоналу підприємства

Автор(и)

  • А.І. Стукальська Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

маркетинг персоналу, система маркетингу персоналу, моделі маркетингу персоналу, механізм управління, HR-бренд, імідж підприємства-роботодавця, розвиток талантів

Анотація

У кваліфікаційній (магістерській) роботі досліджено підходи до визначення сутності маркетингу персоналу. Виокремлено сучасні моделі маркетингу персоналу підприємства. Визначено особливості побудови системи маркетингу персоналу на підприємстві. Проаналізовано основні показники діяльності ПрАТ «ВФ Україна». Досліджено кадровий склад підприємства. Проведено оцінку системи маркетингу персоналу ПрАТ «ВФ Україна». Обґрунтовано пропозиції щодо розробки механізму управління маркетингом персоналу ПрАТ «ВФ Україна». Розроблено рекомендації щодо побудови стійкого HR-бренду підприємства в системі управління персоналмаркетингом.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-09

Номер

Розділ

Спеціальність 073 Менеджмент, ОП «Менеджмент організацій та адміністрування»