Толерантність до невизначеності як чинник професійної реалізації майбутніх психологів

Автор(и)

  • О. С. Осіпова Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

професійна реалізація, професійна ідентичність, професійні мотиви, толерантність до невизначеності, професійна компетентність, майбутні психологів

Анотація

Кваліфікаційна робота присвячена актуальній темі професійної реалізації майбутніх психологів під час війни. У роботі розкрито поняття професійної реалізації як динамічний багаторівневий процес професійного здійснення студента. Визначено чинники, які впливають на процес професійної реалізації майбутніх психологів. До них віднесено: професійну компетентність (сукупність знань, умінь, навичок відповідно до сучасного запиту суспільства на психологічні послуги), професійна мотивація (мотиви, спонукання, що спрямовують та визначають вектор майбутньої професійної діяльності), професійна ідентичність (вимоги, обов'язки то ролі пов'язані із обраним фахом, приналежність до психологічної спільноти), толерантність до невизначеності (стійкість, витримка в умовах невизначеного майбутнього). Для дослідження чинників професійної реалізації підібрано опитувальники. Проведено емпіричне дослідження, проаналізовано результати та здійснено обробку даних на основі математично-статистичних методів. Розроблено програму тренінгу розвитку толерантності до невизначеності як чинника професійної реалізації майбутніх психологів. Доведена ефективність впровадження програми тренінгу для майбутніх психологів. Отримані результати можуть бути використані для впровадження роботи психологічних служб оранізацій та закладів вищої освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-08

Номер

Розділ

Спеціальність 053 Психологія