Особливості негативних психічних станів педагогів в умовах війни
Ключові слова:
психічні стани, педагоги, війна, тривожність, стресостійкість, психокорекціяАнотація
У кваліфікаційній роботі досліджено особливості негативних психічних станів педагогів в умовах війни та розроблено програму психокорекційної підтримки для їхнього покращення. Теоретичний аналіз літератури показав, що психічний стан педагогів є комплексним явищем, яке в умовах хронічного стресу війни погіршується, зокрема через емоційне виснаження та підвищену тривожність. Емпіричне дослідження підтвердило вищий рівень фрустрації та агресивності у педагогів загальноосвітньої школи порівняно з приватними навчальними закладами, що засвідчує необхідність психосоціальної підтримки. Розроблена програма психокорекції виявилася ефективною: знизилися рівні тривожності, агресивності, фрустрації, що підтверджує доцільність її використання для підвищення стресостійкості педагогів у кризових умовах.