Стратегія розвитку малого і середнього бізнесу у регіональному аспекті (на прикладі Вінницької області)

Автор(и)

  • В. М. Кирик Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

малий бізнес; середній бізнес; підприємництво; стратегія; розвиток; програма розвитку; стратегія розвитку

Анотація

У магістерській роботі розкрито економічну сутність понять «бізнес», «підприємництво», «малий бізнес», «мале підприємництво». Виконано аналіз розвитку малого і середнього бізнесу України та Вінницької області. Проаналізовано зарубіжний досвід розвитку малого і середнього бізнесу та розроблено механізм регулювання розвитку малого і середнього бізнесу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-19

Номер

Розділ

Спеціальність 051 Економіка, ОП «Економіка підприємства»