Стратегія розвитку малого і середнього бізнесу у регіональному аспекті (на прикладі Вінницької області)
Ключові слова:
малий бізнес; середній бізнес; підприємництво; стратегія; розвиток; програма розвитку; стратегія розвиткуАнотація
У магістерській роботі розкрито економічну сутність понять «бізнес», «підприємництво», «малий бізнес», «мале підприємництво». Виконано аналіз розвитку малого і середнього бізнесу України та Вінницької області. Проаналізовано зарубіжний досвід розвитку малого і середнього бізнесу та розроблено механізм регулювання розвитку малого і середнього бізнесу.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-19
Номер
Розділ
Спеціальність 051 Економіка, ОП «Економіка підприємства»